کتاب صوتی حفره اثر جک گانتوس

 

حفره

کتاب حفره نوشته جک گانتوس است که با ترجمه نیما م اشراقی منتشر شده است. نویسنده در کودکی بعد از خواندن دفترخاطرات خواهرش فهمید می تواند بهتر بنویسد پس شروع به نوشتن کرد.

 

 

درباره کتاب حفره

 

این کتاب ماجرای خلافکاری است که نویسنده شده است. خلافکاری لاغر مردنی که پدری خلافکار دارد و بارها زندان افتاده اما این بچه تصمیم می‌گیرد نویسنده شود. کتاب داستانی جذاب با زبانی طنز دارد و از ابتدا تا انتها خواننده را با خودش همراه می‌کند. داستان ابتدا زندگی خلافکارانه را دنبال می کند و بعد به دنبال زندگی شخصی و نویسنده شدن قهرمان می‌رود. داستان جذاب است و خواننده را تا انتها با خودش همراه می‌کند. زبان شوخ طبع داستان خواندن آن را جذاب‌تر می‌کند.

 

 

خواندن کتاب حفره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم

 

 

بخش‌هایی از کتاب حفره

 

یکی می‌گفت همه می‌توانند لای پر قو آدمِ بزرگی بشوند اما آزمون حقیقی شخصیت این است که آدم در شرایط سخت تصمیم‌های درستی بگیرد. از ته دل به این گفته اعتقاد دارم. من اشتباهات زیادی کردم و زندان افتادم اما آن‌طور که همه می‌گفتند خودم را تباه نکردم. وقتی آب‌خنک می‌خوردم، خودم را جمع و جور کردم و تصمیم‌های مهمی گرفتم. درست مثل تمام کتاب‌هایی که دربارهٔ اشتباهات و رستگاری هستند (که از میان‌شان کتاب از اعماق اسکار وایلد کتاب محبوب من است)، خواندن (و نوشتن از) اشتباهات خیلی جالب‌تر از آن بخش رستگاری‌اش است. به خاطر همین از جایی شروع می‌کنم که به نظرم به سیم آخر زدم.

 

منبع : طاقچه

 

 

کتاب های صوتی بیشتر

 

 

 

جعبه دانلود

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاه خود را ارسال نمایید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد